Известие

Collapse
No announcement yet.

Маншон външно каре 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Маншон външно каре 147

    Колеги днес докато превих ежеседмичния преглед на колата си на канала установих, че имам скъсан маншон на каре. Скъсал се е външния десен. Направо се е пръснал, всичко е в грес.
    Кажете сега каква марка да търся и има ли нешо по специално при смяната, че ще я сменяме с приятел. И двамата сме "майстори". Сега на бързо проверих из темите и прочетох за някаква зегерка, клещи които свиват или отварят трябват. Също така има ли я в комплекта, да си знам ако развалим нещо.
    Подгответе ме и за цена, че из интернет от 4.3 до 30-ина лева намирам предложения а е пред заплатено време все пак!
    В идните два три дни очаквам съвети, защото повече няма да си позволя да чакам за смяната на маншона.

  • #2
    С някои маншони продават зегерка и грес. Маншона не се е пръснал, греста е изхвърлена от центробежните сили.
    Проблема е да развиеш гайката на карето и да освободиш зегерката, не помня но май беше на свиване. Общо взето не е сложно, става сложно като се закучи нещо и спираш.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Това е марката: LOBRO.

      Comment


      • #4
        горния шарнир, болта на средния тампон на долния носач, гайката на главината и голям чук
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • #5
          Интереса ми е към такива комплекти в които има зегерка и грес,ако в този комплект LOBRO има всичко такъв взимам, стига да има наличен в Русе. Колеги общо взето това ми е важното, защото съм убеден, че каквато и марка да взема ще надживее колата.
          Колега emzo благодаря за уточненията.

          Comment


          • #6
            По-лесния вариант е неопренов маншон и да не раглобяваш карето, но аз лично на моя кола, не бих сложил такъв

            Абе гадна работа си е, приготви си парцали
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #7
              си преебеш 1 ден , 2 кокалчета на дясната ръка може и колата и това за 25 лева
              Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
              Peugeout 2.2 HDI 133+++
              Alfa 159 +++ next

              Comment


              • #8
                И това го има
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                  По-лесния вариант е неопренов маншон и да не раглобяваш карето, но аз лично на моя кола, не бих сложил такъв

                  Абе гадна работа си е, приготви си парцали
                  Неопренов маншон се слага със специално приспособление. Ако го нямаш не става.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Фуния, може да я вземе отвсякъде.
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                      Фуния, може да я вземе отвсякъде.
                      Не заблуждавай хората, не става с фуния. Ще ми е интересно да видя как го правиш. Никога не си виждал неопренов маншон нали?.
                      С фунийка става само на рейката. Тя е в комплекта
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Не, не съм, аз и гума не съм сменял досега.
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                          Не, не съм, аз и гума не съм сменял досега.
                          Не е необходимо да иронизираш. Признай си че грешиш.
                          Напиши в мрежата bailcast и се образовай за да не пишеш как се прави нещо което не си правил и дори не си виждал как става.
                          И гума не си сменял, освен ако не работиш като гумаджия, защото и там трябват специални инструменти
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:52.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Веднъж, подлъган от развитието на новите технологии, имах неблагоразумието да монтирам неопренов маншон на външно каре. За целта не съм използвал никакви космически приспособления а просто набързо импровизиран конус от ламарина и нищожно количество сръчност.
                            В следващите 1000 км установих, че и в този случай е вярна приказката за бързата кучка и слепите кученца.

                            Моят съвет е да си направите труда да свалите карето от полуоската, да измиете старата грес и да поставите нова и да си монтирате качествен класически маншон.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Не е необходимо да иронизираш. Признай си че грешиш.
                              Напиши в мрежата bailcast и се образовай за да не пишеш как се прави нещо което не си правил и дори не си виждал как става.
                              И гума не си сменял, освен ако не работиш като гумаджия, защото и там трябват специални инструменти
                              Ами и гума съм сменял и маншон съм сменял с фуния.
                              И не съм нито монтьор нито гумаджия.
                              ex - 147 16v multijet

                              Comment

                              Working...
                              X